Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

can confirm this is more harder

AGAIN???

aha! 

I KEEP BREAKING ITT!! 3:07 13 deaths 1 berry

bro... 3:12 13 deaths 1 berry.

haha 3:30 20 deaths 1 berry

This actually makes the game easier. With a bit of practice on this version, I can probably finish the entire game in close to 2:00-2:30. 4:47 38 deaths (first try) (I have gotten a 3;00 run on Celeste CLASSIC so this is pretty easy for me... kinda)

7:55 and 58 deaths and 2 berries

203 deaths, 4 berries and 20:34

8:53 and 85 deaths:O

(+1)

If you don't immediately press xc on the star screen, then you can get double dash at the beginning.

(1 edit)

28 deaths and 4:01

(1 edit)

2 detahs and 2:25 :P

(1 edit)

only 42 death and 6:45

HK Impossible mod flashbacks

UR MAKIN ME RRRRRAAAAAAGEEEEEEE3EEEEE

great game tho

Celeste and celeste classic speedrunner here this game is not that hard now its definitly harder then celeste classic cause i did terrible and got 9:17 but at the same time that was my first run and the controls are different from what im accustomed to (my record on celeste classic is 3:03)

ha! my record a year ago was 2:59

(with gemskip)

I got a 2:45 (with gemskip)

damn i said a year ago

(2 edits)

This game is great! took me 22 minutes! Only problem is the first winged strawberry level is near pixel-perfect. (I think, I didnt actually get it, but i had an idea of what to do) Otherwise a fun and challenging game!

it's really not pixel-perfect. I got it on my 3rd run of the game

I really like it

(+1)

many of the screens are exactly the same or extremely similar

Level design? Is a shit! Impossible strawberrys, and colision bugs...

(+1)

is a shit

a shit? is a shit

Your not a speedrunner. Even the worst players could figure how to do all berries in this mod.

(+1)

Hey mrscotty. I'm apart of the celeste classic speedrunning community. Is it okay if we can get the original cart to run on pico8? We're working on a celeste decathlon with a bunch of celeste classic mods and we're hoping to add yours to the list. its okay if you choose not to, I'm just trying to run all the celeste mods on pico8.

this is great

(+2)(-1)

hey buy Celeste